2017. január 3., kedd

Egy egész jó arcmaszk...




Teszteltem :) Egy egész jó organikus arcmaszkra bukkantam rá a Douglas parfümériában. Használtam már korábban is vlies (vlies vagy fátyolmaszk - egy hatóanyagokkal átitatott speciális szövet, amely az arc formájához illeszkedve fokozott hatékonysággal juttatja be a hatóanyagokat) maszkokat, de eddig még egyik sem nyerte el a tetszésem, ez viszont nem rossz, ezt kozmetikusként mondom :) Egy kis mini kezelésnek is megfelelt a 20 percre felhelyezett maszk. Kellemes az illata, nagyon szépen illeszkedik az arcbőrre (második bőrként :)) és a 20 perc letelte után sem pottyan le az arcról, lehet vele akár közlekedni is a lakásban, ha nincs időnk vele extra a kanapén relaxálni. Arra kell figyelni, hogy maga a szövet két fólia közé van helyezve, amelyeket felhelyezés előtt el kell távolítani.

Én a vízhiányos bőrre javasolt, hidratáló csomagot választottam ki. Őszintén szólva szkeptikus voltam a hatékonyságát illetően, de szerettem volna elhinni, hogy "tud majd valamit", mert hogy nem éppen olcsó a többi piacon lévő fátyolmaszkokhoz képest. Látszatra (természetesen nem állt módonban speciális gépekkel vizsgálni a bőrfelszínt) egyenletesebbé tette a bőrfelszínt és üde lett az arcbőröm. Hatóanyagai között szerepel:

  • barna alga - az érett bőrt hatékonyan hidratálja és puhítja,
  • kókuszvíz - magas a B és C vitamin, kálium és glükóz tartalma. Citokint és laurinsavat is tartalmaz, amelyek a sejtnövekedés és szabályozás folyamatában vesznek részt - tökéletes öregedésgátló
  • aminosavak - karbantartják a bőrt
  • kövér porcsin (egynyári, húsos, kúszó szárú növény) - magas E és C vitamin tartalma van, valamint ásványi sókat - kalciumot, káliumot, magnéziumot és foszfort.
  • mocsári molyűző (Alpok vidékén gyakori évelő cserje) - gyulladáscsökkentő
Érzékeny bőrűek is használhatják - parabén, ásványi anyag, szulfát és alkoholmentes. Azt olvastam az angol nyelvű oldalakon, hogy esemény, megjelenés előtt érdemes feltenni, majd a hatóidő letelte után sminkelni, mert a maszk szépen kisímítja a bőrt. 
Én nem sminkeltem ugyan utána, de így is tetszett a végeredmény :):):)

Kínálatukban szerepel több féle maszk is - feszesítő, ragyogást kölcsönző és nyugtató, ráadásul férfiaknak szánt is létezik, valamint lábfejre húzható maszkok!!!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése