2017. január 10., kedd

Tesztelés alatt: Plantur 39




Tavaly év vége felé a Bánfi hajápoló, hajnövekedést serkentő termékcsaláddal kísérleteztem. A hajam valóban sokkal gyorsabban nőtt, mint bármikor korábban, de titkon reménykedtem, hogy a vérkeringést serkentő hatóanyagai folytán volumenében is változik a hajam, erősebb vagy sűrűbb lesz... Ilyen jellegű dolgot nem tapasztaltam. Így, miután elfogyott a sampon és a hajszesz, gondoltam kipróbálom a Plantur39-et is.
A Bánfi termékeknek kissé kellemetlen, gyógyszer szaga van, a fejbőrön enyhén viszkető érzés tapasztalható. Ezzel szember a Plantur39 illata nagyon kellemes, és egyáltalán nincs kellemetlen érzés hajmosás után. 

Termékismertető:
"PLANTUR 39 KOFFEINES SAMPON. A samponban lévő koffein komplex erősíti a hajhagymákat, segíti a hajnövekedést, kivédi a tesztoszteron hajhagymákra gyakorolt negatív hatását. A hatóanyag már hajmosás közben behatol a hajhagymákba (már 2 perces hatóidő elegendő a hatóanyag hajhagymákba jutásához). Hölgyek esetében a menopausa kezdete előtt a hajgyökerek és a haj védelméről a női hormonok (ösztrogén) megfelelő szintje gondoskodik. A nők hormonháztartásának egyensúlya a változó korban felborul, mely hatással van a haj állapotára és a hajnövekedésre is. A változó kor beálltával a női nemi hormon szintje csökken, így a hölgyek szervezetében normálisan is jelen lévő férfi hormon (tesztoszteron) hajhagymákra gyakorolt hatása növekedni fog. Következmény: a haj idő előtt vékonyszálú lesz, fokozódik a hajhullás, a fejbőr láthatóbbá válik és a haj vonala a homlok tájékon egyre feljebb húzódik. Mivel a sampon minimális mennyiségű lágyítószert tartalmaz, hajmosást követően a haj tartása is erősebb lesz. A Jénai Egyetemi Klinika Bőrgyógyászati Osztályával együttműködve a Dr. Wolff kutatócsoport egy aktív hatóanyag-komplexet fejlesztett ki, mely megvédi a hajhagymákat a korai elhalástól, így csökkentve a hajhullás idő előtti kialakulását. Ez a hatóanyag a fito-koffein komplex, mely kivédi a tesztoszteron hajhagymákra gyakorolt negatív hatását és fokozza a hajhagymák energiaellátását. 
 A sűrű és egészséges haj érdekében a Plantur hajhullás elleni egyedülálló koffeines samponokat, balzsamokat, tonikokat, hidratáló spray-ket, illetve speciális koffeint és más természetes hatóanyagokat tartalmazó étrend-kiegészítőket kínál, melyek képesek megbízhatóan mérsékelni a túlzott hajhullást.  (bijobolt.hu)

Nekem a tesztelés idejére samponom és balzsamom van a termékcsaládtól, kivárom a két-három hónapot, hogy lássam, mit tudnak a termékek. :) Folyt. köv.!

Plantur39 összetevői:
Soy oil, partially hardened soy oil, gelatin, calcium ascorbate, humectant: glycerin, tomato extract, ascorbic acid, stabilizer: beeswax, alpha-tocopherol acetate, nicotinamide, emulsifier: soy lecithin, humectant: sorbitol, zinc sulfate, calcium D-pantothenate, corn oil, vitamin B6, dyes E141 and E171, ß-carotene, vitamin B1, vitamin B2, folic acid, biotin, sodium selenate, vitamin B12.

2 megjegyzés:

  1. Szia, aktív még a blogod? A Plantur 39 teszted eredménye érdekelne, vagyis a "folyt.köv." :) Emlékszel még, mire jutottál vele tavaly 2-3 hónap után? Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello, elnézést, hogy ilyen sokára válaszoltam... Kissé elapróztam magam :), de most már vagyok/leszek.
      KÉt hónapig használtam. Ártani nem ártott, de nem is láttam olyan nagyon nagy változást. Sokkal, de sokkal látványosabb volt a hajam minőségének, tapintásának a pozitív irányú változása, amikor a Revlon termékeket elkezdtem használni. Azt hiszem négy Revlon termékről be is számoltam a blogon.
      Te elkezdted használni?
      Üdv. Brigi

      Törlés