2016. október 20., csütörtök

Anikó, 45




1. Ma reggel mi volt a szépségrituáléd?

  • Mint mindig: arcmosás, arckrém, egy kis smink.

2. Napközben frissíted valahogy az arcod?

  • Nem szoktam. Ritkán egy kis rúzs igazítás.

3. Miből áll az esti szépségrituáléd?

  • Lemosom a sminkem, arcot mosok. Néha használok éjszakai arckrémet.

4. Jársz kozmetikába? Milyen sűrűn és milyen kezelést veszel igénybe? Luxuskezelésekre jársz?

  • Nem járok... Tudom, az én koromban már kellene...

5. Mikor vetted először észre, hogy múlnak az évek és valamit tenni kell a bőrödért, az alakodért? Megviselt?

  • Egy-két éve... Fakóbb a bőröm, és itt-ott ráncok is vannak. Nem viselt meg. Két felnőtt gyermekem van, 45 éves vagyok. Természetes, hogy már nem úgy nézek ki, mint 20 évesen.

6. Miként változott ekkor a szépségápolásod?

  • Elkezdtem szérumokat használni, egyelőre nem túl rendszeresen, de igyekszem.

7. Milyen krémeket használsz? Hogyan találtál rá? Milyen sűrűn váltasz termékcsaládot?

  • Egy ideje a Fytofontana termékeit. Az egyik termékcsaládjukhoz írtam PR anyagot és akkor próbáltam ki. A másik termékcsaláddal a barátnőm lepett meg. Hűséges típus vagyok, így nem túl gyakran cserélgetem őket.

8. Készítesz házilag maszkot vagy krémet?

  • Nem szoktam készíteni, de mindig elolvasom az ilyen anyagokat és eldöntöm, hogy na, most megcsinálom... Azután elmarad. 

9. Sokat sminkelsz? Lemosod este?

  • Minden nap sminkelek, bár alapozót csak ősszel és télen használok. Igen, mindig lemosom - azt soha nem szoktam elfelejteni.

10. Mikor érzed magad szépnek?

  • A legfontosabb, hogy kipihent legyek, ápolt és tiszta. Mert akkor van önbizalmam is. Hiszek abban, hogy a szépség belülről fakad, így amikor jó kedvem van és boldog vagyok, akkor talán mások is szépnek látnak. Egy kis sminkkel azért csodákat lehet tenni. Leheletnyi arcpirosító, szempillaspirál és egy natúr rúzs csodákra képes!

11. Mit teszel meg a testedért? Változott az alakod? Mennyit sportolsz?

  • Nem vagyok trendi, így nem futok, nem járok edzőterembe és nem sportolok. Sétálok és táncolok - ebben hiszek. Mindkettő boldoggá tesz. Lehet, hogy nem lesz tőle tökéletes az alakom, de én ezt az utat választottam. Természetesen változott az alakom: kétszer szültem, híztam és fogytam. Most éppen teljesen jól vagyok a bőrömben.

12. Testápolót, testradírt használsz?

  • Testradírt ritkán, testápolót szinte minden nap.

13. Masszőrhöz szoktál járni?

  • Volt egy időszak, amikor heti rendszerességgel jártam. Jelenleg nincs olyan masszőröm, akihez hetente szívesen mennék. 

14. Hajadat hogyan ápolod - esetleg van valami házi praktikád? Milyen sűrűn jársz fodrászhoz?

  • Semmi praktikám nincs. Sampon, balzsam, ennyi. Talán félévente járok fodrászhoz. Hosszú, egyenes hajam van, nem igényli a rendszeres fodrászt. A hajam egyedül festem, havonta.

15. Negyven felett változott a ruhatárad?

  • Nem igazán.

16. Táplálkozásban milyen elvet követsz?

  • Ha azt mondom semmilyet, tuti megköveznek. Nem követek trendeket. Nem csak csirkét és halat eszem, hanem néha disznóhúst is. Szeretem a tésztákat, a krumplit, így nem csak zöldséget eszek köretként. A cukor nem az én világom, de nem tudatosan nem fogyasztom, hanem mert nem kívánom. Szóval nem leszek az egészséges táplálkozás élharcosa. Imádom a pizzát és az olasz konyhát - és szénsavas ásványvizet iszok.
17. Mi a véleményed a szépészeti beavatkozásokról?
  • Egy nőnek (férfinek) nagyon fontos, hogy szépnek lássa magát, mert így lesz önbizalma. Ha valakinél ehhez szépészeti beavatkozásra van szükség, akkor tegye meg. Engem soha sem zavart a korom. Nem vágyom rá, hogy fiatalabbnak tűnjek. Szóval én a természetességre szavazok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése