2016. október 11., kedd

Mónika, 46




1. Ma reggel mi volt a szépségrituáléd?

  • Arcmosás hideg vízzel, tonik és nappali arckrém.

2. Napközben frissíted valahogy az arcod?

  • Nem, bár tudom, hogy fontos lenne.

3. Miből áll az esti szépségrituáléd?

  • Smink és az egész nap lemosása az arcomról :) Heti egyszer arcradír is, tonik, éjszakai arckrém, szemránckrém.

4. Jársz kozmetikába? Milyen sűrűn és milyen kezelést veszel igénybe? Luxuskezelésekre jársz?

  • Sajnos csak nagyon ritkán jutok el, utoljára szerintem 1 éve voltam. Rendszeresség hiányában azt nem mondhatom, hogy luxuskezelésekre járok, de volt már, hogy ezt-azt kipróbáltam.

5. Mikor vetted először észre, hogy múlnak az évek és valamit tenni kell a bőrödért, az alakodért? Megviselt?

  • Minden születésnap szembesít az idő múlásával, de kb. két éve vettem észre, hogy én sem a csodás kivétel leszek. Ezek a pillanatok nem lehúznak, hanem inkább ösztönöznek, hogy akkor "hajrá, tegyünk valamit". Azt nem mondom, hogy nem gondolkodtat el, de álmatlan éjszakákat azért nem okoz. :)

6. Miként változott ekkor a szépségápolásod? 

  • Korábban nagyon rendszertelenül ápoltam az arcom - amikor eszembe jutott. Pár éve azonban tudatosan figyelek arra, hogy sem reggel, sem este ne maradjon ki. 

7. Milyen krémeket használsz? Hogyan találtál rá? Milyen sűrűn váltasz termékcsaládot?

  • Örök próbálkozó vagyok, szívesen kóstolgatom az újdonságokat, bár ha valami nagyon beválik, akkor ahhoz ragaszkodom. Általában kozmetikus vagy barátnő ajánlására próbálok ki egy-egy terméket, de előtte azért utánaolvasok, hogy milyen, mik a tapasztalatok az adott terméket használók körében.

8. Készítesz házilag maszkot vagy krémet?

  • Húszas éveimben még megtettem, hogy házi készítésű maszkokkal próbálkoztam, de ez már teljesen a múlté.

9. Sokat sminkelsz? Lemosod este?

  • Szerintem nem sokat, bár minden nap teszek fel egy kis alapozót, pirosítót, néha szemspirált. Nyáron sokszor még az alapozó is elmarad. Este mindig lemosom ezeket.

10. Mikor érzed magad szépnek?

  • Fontos, hogy rendben legyen minden velem kívül is és belül is. De azt is elárulom, hogy mivel nem az a típusú nő vagyok, akinél mindig minden passzol az outfitben, és úgy néz ki, mintha egy divatlapból lépett volna ki, ez fordul elő ritkábban... illetve pontosabban úgy igaz, hogy napi szinten ez nem merül fel bennem... egyébként pedig ösztönöz, ha ilyen tip-top típusú hölgyet látok... ezúton is köszönöm nekik... :)

11. Mit teszel meg a testedért? Változott az alakod? Mennyit sportolsz?

  • Rendszeresen futok, sportolok évek óta - minél érettebb vagyok, annál rendszeresebben és ennek látható és érezhető eredménye is van. Ha tehetem, minimum heti 2-3 alkalommal sportolok. Ha futok, akkor alkalmanként 10-10 km-t a szabadban; főleg a téli időszakban eljárok jógázni, de fél éve ismerkedem a tenisszel is.

12. Testápolót, testradírt használsz?

  • Naponta használok testápolót, nyáron reggel is és este is, a téli időszakban inkább csak este. Testradírt? Khmmmm... nagy ritkán, ha eszembe jut, de ez tényleg ritkán van.

13. Masszőrhöz szoktál járni?

  • Nagyon ritkán.

14. Hajadat hogyan ápolod - esetleg van valami házi praktikád? Milyen sűrűn jársz fodrászhoz?

  • 4-5 hetente járok fodrászhoz, ilyenkor festi a hajam, kb. három havonta kicsit vágatok is belőle. Semmi extra dolgot nem teszek - hajmosás, sampon, balzsam, néha pakolás, de sajnos arra is sajnálom az időt - bár tisztában vagyok a fontosságával, hogy megfelelő ideig a hajamon hagyjam.

15. Negyven felett változott a ruhatárad?

  • Színesedett! :)

16. Táplálkozásban milyen elvet követsz?

  • Mindent lehet, csak mértékkel. Nem vagyok a szélsőségek híve. A cukrot és a fehér lisztet azért kerülöm.

17. Mi a véleményed a szépészeti beavatkozákról?

  • Nem ítélkezem. Ha valaki attól jobban érzi magát, tegye. Az sem lehetetlen, hogy egyszer én is valamire rászánom magam, de még ez nem merült fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése