2017. november 7., kedd

Tesztelek: Kérastase Densifique sampon és Elixir Ultime




Eddig mindig megvettem valamilyen ápoló terméket, előre írtam róla a neten találtak alapján anélkül, hogy megtapasztaltam volna a hatását. Most fordítva tettem. Az elixíren látszik is, hogy jól elhasználtam már, a sampon is körülbelül ennyire fogyott el, hiszen egyszerre vettem őket. 

Nagyon jó, hogy figyelek az arcomra, de negyven felett a hajat is táplálni kell, hiszen az is éppúgy öregszik, mint a bőrünk: fénytelenné válik (mert a külső kutikula lekopik róla), a textúrája is megváltozik, szárazabb lesz (csökken a faggyútermelés), a hajszálak elvékonyodnak és maga a mennyisége is csökken (a sejtek osztódása lassul, gyakran vitaminhiány miatt) és persze a mindenki számára látható őszülés is elkezdődik (csökken, majd elfogy a melanin). A haj szempontjából nagyon fontos a helyes, vitaminban gazdag táplálkozás, a stressz csökkentése, a hajvasaló használatának csökkentése, nyáron az UV ellen kalap használata, a gyenge minőségű hajfesték mellőzése, a dohányzás elhagyása, B vitamin pótlása.



Ezért nem árt még tápláló pakolásokat, hajtípusnak megfelelő olajokat, samponokat használni. Én most a képen látható két terméket próbáltam ki. A sampon hidratáló és hajsűrűség növelésére ajánlott. Nincs dús hajkoronám, gondoltam nem árt egy kis rásegítés. A leírás szerint "A Bain Densite hajtömegnövelő sampon célja, hogy visszaállítsa a haj struktúráját, bőséget adjon a tincseknek, miközben fényessé és ragyogóvá varázsolja azt. Feléleszti a hajhagymákat és megerősíti a hajszálak rugalmasságát is. Testesíti, vastagabbá teszi a hajszálakat, anélkül, hogy elnehezítené azokat. A tökéletes, erős hajkoronáért" Így legyen! 
Ezt a sampont csak minden második hajmosásnál használom, mert kicsit zsíroskásnak hat utána a hajam. Jó lesz a tapintása, és a következő mosás után (átlagos, zsírosodásra hajlamos sampon) a zsíros feeling el is tűnik.

"Az Elixir Ultime egy olyan sokoldalúan felhasználható szépítő elixír, mely alkalmazkodik a nők különböző típusú hajához és szokásaikhoz. Négy értékes olaj kombinációja révén kényezteti a hajat; puhává és selymes tapintásúvá varázsolja illetve segít belülről is megerősíteni a haj szerkezetét." (forrás: webshop.szaboimre.hu)
Könnyed textúrája lággyá és selymes tapintásúvá varázsolja a hajat, anélkül, hogy elnehezítené. E-vitaminban gazdag Milleniumi Rózsa kivonatot tartalmaz, mely védi a hajat az UVsugárzás káros hatásaitól. Oléo-Complex technológiája megerősíti a hajszálakat, melyek ragyogóak és fényesek lesznek.
Az olajos spray egyáltalán nem teszi zsírossá a hajat, használható mosás után, vizes hajra, de szárazra is egyaránt. Én reggel este fújok belőle a hajamra. Jobb tapintású lett, tetszik a hatása.

Azt hiszem az olaj marad, de valószínűleg sampon téren tovább keresgélek és próbálkozom. 

Kinek milyen termék jött be hajra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése