2017. november 27., hétfő

Vasárnap reggeli rituálé





Kaptam két emailt, hogy írjam le, én mit csinálok reggel az arcommal, hogyan ápolom. Lefotóztam ugyan, miket is használtam akkor éppen, csak még nem volt időm leülni és megírni a bejegyzést. 
Tulajdonképpen nagyon szívesen megírom, de ez nem lehet mindenkinek szentírás, hiszen nem egyforma a bőrünk, így mindenki a bőrtípusának megfelelő termékeket használja.

A bőröm most már inkább száraznak mondható, de vannak időszakok, amikor T-vonalban - a homlok, orr és áll vonalát zsírosabbnak érzem. Olyan érdekes,hogy az is sokat számít a bőr érzeténél (legalábbis magamon én ezt tapasztalom), hogy éppen felszedek e néhány kilót, hogy mennyi folyadékot fogyasztok, mennyire esek át a ló túloldalára a sportolás terén, illetve, hogy miket eszem, milyen lelkiállapotban vagyok, stb...
Nagyon szeretek tisztítókkal, krémekkel pepecselni. Erre nem sajnálom az időt. Az arcápolás kedvéért képes vagyok egy kicsit korábban kelni, ugyanakkor a sminket kihagyom. Van, akinek meg az a sokkal fontosabb! 
A spanyol Skeyndor és  német Phyris termékeket használom. Most az előbbi mellett tettem le a voksom. Langyos vízzel való mosdás után arclemosó tejet használok, amely kamilla kivonatot tartalmaz, tisztít, sminket is eltávolít (bár reggel az nincs rajtam :) és közben hidratál is. Ideális normál és száraz bőrtípus védelméhez és táplálásához.
Ezután egy minden bőrtípusra használható, kíméletes Soft peeling radírt használtam. Minthogy elég strapabíró a bőröm és szeretem is érezni, amikor bizsereg, egy kis kefével körkörös mozdulatokkal még rádolgozok. A nyakam sem hagyom ki! A körkörös mozdulatok mellett felfelé irányuló simításokat is végzek, hogy meglegyen a lifting hatás is egyben, már a tisztítás során! 😊
Ezután egy száraz bőrnek megfelelő tonikkal még áttörlöm az arcom és nyakam.




Ekkor már általában érzem, hogy minden sejtje az arcomnak szomjazza a jó kis hatóanyagokat. 😁😁😁😁 Így hát feltettem egy hyaluronsavat tartalmazó ampullát az arcra és a nyakra elosztva és amikor az felszívódott, Eternal arckrémet kentem fel, amely növényi eredetű nanoliposzómás őssejtet tartalmaz. Erősíti a kötőszövetet és "megállítja az idő múlásával egyre fokozódó bőr alatti szövetveszteséget. Alkalmazásával az arcbőr teltebb, puhább és feszesebb lesz." Nagyon szeretem azt a telt érzetet a bőrömön. És én azt is szeretem, ha krémtől fényes a bőröm! :):):)

Az, hogy milyen szérumot vagy ampullát használok, függ attól éppen milyen állapotú a bőröm - ha a kajálás miatt (pl. sok mogyoró, mandula, tepertő, stb) problémásabb a bőröm, akkor tisztító, gyulladáscsökkentő ampullát, ha fáradt, akkor levendula kivonatosat, ha szárazabb, akkor mélyhidratálót, stb. A Phyris ampullái maguk az üvegcsébe zárt csodák! Imádom őket!
Szóval, így elvagyok én a fürdőben egy negyed órát :)

És ez után indult csak a vasárnapi kávé és reggeli készítése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése