2018. február 23., péntek

La Roche-Posay Redermic C





Ugyan jó ideje már kizárólag Skeyndor termékekkel dolgozom és a saját arcomra is csak azt használom, de tegnapelőtt ajándékba kaptam két La Roche-Posay terméket, és azonnal ki is próbáltam, mert emlékeztem, hogy a Krémmánia oldalon ezt a terméket is többek között besorolták a 2015-ös év legtrendibb antiaging arcápolói közé.
Azonnal felmentem a Krémmánia oldalra hogy megnézzem, egyrészt ők mit írnak, illetve vannak e fenn vélemények a termékleírás alatt. 
Íme az összefoglaló a krémről - mindkét fajtánál a leírás ugyanaz volt:


Öregedésgátló szemkörnyék és arcápoló érzékeny bőrre. Még a mély ráncokat is segít korrigálni. Elősegíti a bőr feszességét. Azonnal nedvességgel tölti fel a bőrfelszínt. A bőr feszessége mintha javulna, a kisebb ráncok elhalványulni, a mélyebb ráncok pedig csökkenni látszanak. A szemkörnyék egységesebb, a szemek ragyognak.
C-vitaminban koncentrált formula. A C-vitamin egy elismert referencia az öregedésgátlásban arcszín-kiegyenlítő hatása révén. Segít a kollagéntermelés serkentésében, így feltöltve a bőrfelszínt és csökkentve a mély ráncok megjelenésének lehetőségét.
Intenzív hatását 2 hatóanyagának köszönheti:
  • Mannóz, egy denaturált cukor, amely a fény bőrrel való kölcsönhatásának optimizálásáért és az egyenetlenségek halványításáért felel.
  • Hialuronsav, amely elősegíti a bőr azonnali kisimulását.
Ez a formula továbbá a bőr regenerálódását elősegítő Madecassoside-t és Neurosensine-t is tartalmaz, ez utóbbi egy peptid, amely csökkenti az érzékeny bőr kellemetlen érzetét.
Ennél a terméknél csupán egy hozzászólás volt, amelyben az illető kifejezte elégedettségét a termékkel kapcsolatban: tökéletes primerként szolgál szérum helyett.

Én már szintén néhányszor használtam. Valóban selymes, gélszerű, de ha nagyon vékonyan kentem akár a szemkrémet, akár az arckrémet, száraznak éreztem a bőröm, ha viszont egy kicsit vastagabban, akkor viszont radírszerűen hámlott a és ez szemmel is látható volt... Illata enyhén jácintos, könnyed. Valóban matt hatású a bőrön, de olyan érzés, mintha egy filmréteget képezne rajta... Nehezen tudom elképzelni, hogy ezt a terméket egy másik krém alá vigyem fel... De majd úgy is kipróbálom!!!

...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése