2018. március 2., péntek

Nem leöblítendő balzsamok





Mindenkinek megvan a maga gyengéje, mindenkinek más a fontos: van, akinek a ruhavásárlás, esetleg a cipő készlet bővítése, olyat is ismerek, akit az hoz lázba, amikor a neten megrendelt könyvek sokaságát átveszi a csomagküldőtől, van, akinek a krém a gyengéje, esetleg a masszíroztatásra nem sajnálja a pénzt, olyat is ismerek, akinek mindennél fontosabb, hogy mit eszik, milyen alapanyagokból készíti el a kajáját és erre megy el a legtöbb pénze, vagy talán a lakberendezés emészti fel bevételének jelentős hányadát... 
Az én lánykámnak a hajápolás a gyengéje :) Imádja a hajmosást, de nem annak vizes részét, hanem az ápolást: hajvégápoló olajokat, pakolásokat, nem kiöblítendő balzsamokat, keratin erősítő spray-ket, a hajvasalás előtti hővédők használatát, stb. Olyan jó nézni, ahogy gondoskodik a hajűról, hogy néha én is azon kapom magam a boltban a drogéria részlegen, hogy az újabb hajápolókat nézegetem neki, és most már magamnak is :):):)
A fotón lévő három ápoló van most jelenleg használatban.


1. Kétfázisú L'OREAL PARIS ELSEVE ARGININE RESIST X3 DOUBLE ELIXIR 
(A fotón a PINK)

Argininnal (esszenciális aminosav és a haj létfontosságú alkotóeleme) és tápláló Shine-Care szérummal gazdagított, nem leöblítendő expressz balzsam  a dupla hatásért :
  • Táplálja a hajat
  • Könnyű kifésülés, védelem a haj szárítása alatt.
Ez a termék enyhe csillogást és szép fényt is ad a hajnak. Én ezt a terméket nem vizes, kifésülésre váró hajra használtam eddig, csak úgy amikor elment a fürdőszobában a flakon mellett, ráfújtam a hajamra, hogy ápoljam :) Egyébként gyenge, töredezésre hajlamos hajra javasolt. Nem nehezíti el a hajat. Kellemes illatú.
 De ezt a terméket igazából a lánykám használja napi szinten, mert ő rendszeresen vasalja a haját.

2. Az általam használta termék a L'OREAL PARIS ELSEVE TOTAL REPAIR 5 DOUBLE ELIXIR (a fotón a fehér)

Pro-Keratinnal (megerősíti a haj természetes védőpajzsát, így a hajszálak 70%-kal ellenállóbbak lesznek) és tápláló Shine-Care szérummal gazdagított, nem leöblítendő expressz balzsam  a dupla hatásért:
  • Azonnal hat a töredezett hajvégek jelei ellen és gyönyörűbbé teszi a hajat.
  • Könnyű kifésülés, fényesség és UV-védelem.
Ezzel valóban nagyon könnyen kifésülhető a haj mosás után! Csak úgy siklik a fésű a hajban. Ezt a terméket is szoktam napközben hajamra fújni, ha éppen eszembe jut.

Az az érdekes, hogy a netes vélemények alapján vagy nagyon szeretik a terméket, vagy nagyon semmilyennek tartják. Én sokáig nem használtam a sampon után balzsamot, úgyhogy lehet, hogy a pozitív tapasztalat emiatt addot: most kapja csak meg a hajam a balszamos ápolást...

3. SCHWARZKOPF GLISS KUR SUPREME FULLNESS SPRAY BALZSAM

Nagyobb telítettséget biztosít a finomszálú hajnak már az első használat után, a szálak szépen elsimulnak, rendezettebb a hatás. Mosás után nagyon könnyen kifésülhető. Erősíti a haj szerkezetét.FiberBond Komplex összetétel. 
Az illata nem annyira csajos, egy kicsit talán markánsabb, enyhén férfias illatú, de nekem tetszik.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése