2018. március 19., hétfő

Ilona, 41




1. Ma reggel mi volt a szépségrituáléd? 
Arcmosás tonikkal, hidratáló krém, alapozó, szempillaspirál, szemceruza.

2. Napközben frissíted valahogy az arcod? 
Nem szoktam, esetleg, ha nagyon fénylik, mattítok rajta.

3. Miből áll az esti szépségrituáléd? 
Arcmosás lemosóval, majd tonikkal, éjszakai krém, testápoló.

4. Jársz kozmetikába? Milyen sűrűn és milyen kezelést veszel igénybe? Luxuskezelésekre jársz? 
Igen, 3-4 hetente. Leginkább kényeztető kezelésekre.

5. Mikor vetted először észre, hogy múlnak az évek és valamit tenni kell a bőrödért, az alakodért? Megviselt? 
38-39 éves koromtól érzem és igen, megviselt.

6. Miként változott ekkor a szépségápolásod? 
Csak annyiban változott, hogy figyelek a rendszerességre, régebben pl. nem használtam mindennap arckrémet. Testápolót is ekkor kezdtem használni.

7. Milyen krémeket használsz? Hogyan találtál rá? Milyen sűrűn váltasz termékcsaládot? 
Sokfélét próbáltam, végül egy természetes összetevőkből álló termékcsaládnál ragadtam le. Ezen belül váltogatom a krémeket.

8. Készítesz házilag maszkot vagy krémet? 
Nem.

9. Sokat sminkelsz? Lemosod este? 
Csak alapozót, szempillaspirált és szemceruzát használok, néha korrektort. Mindig lemosom, amint tehetem. Nyári időszakban ritkán használok sminket.

10. Mikor érzed magad szépnek? 
Amikor boldog vagyok :)

11. Mit teszel meg a testedért? Változott az alakod? Mennyit sportolsz? 
Szerencsés alkat vagyok, 40 felett is csak keveset változott az alakom. Igyekszem heti rendszerességgel sportolni (Sajnos ez csak kampányszerűen szokott sikerülni) és kicsit jobban figyelek arra, hogy mit eszek.

12. Testápolót, testradírt használsz? 
Testápolót.

13. Masszőrhöz szoktál járni?
Nem.

14. Hajadat hogyan ápolod - esetleg van valami házi praktikád? Milyen sűrűn jársz fodrászhoz? 
Sampon, balzsam, hajhab, hajvégápoló olaj és hajlakk. Házi praktikám nincs. Kb hat hetente járok fodrászhoz.

15. Negyven felett változott a ruhatárad? 
Nem sokban, talán kicsit visszafogottabb.

16. Táplálkozásban milyen elvet követsz? 
A mértékletesség elvét.

17. Mi a véleményed a szépészeti beavatkozákról? 
A túlzott használatuk taszít, de mértékkel élve vele, gyönyörű eredményeket érnek el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése