2017. február 24., péntek

Gordana, 41




1. Ma reggel mi volt a szépségrituáléd?
Minden reggel megmosdok tiszta vízzel, majd szemránckrémet használok. A szemeimet minden nap sminkelem - szemceruza, szempillaspirál és szemfesték. Arcpirosítót is teszek, de alapozót és púdert csak ritkán, akkor is folyékonyat és olajmenteset.
2. Napközben frissíted valahogy az arcod?
Nyár folyamán sűrűbben, mint télen.
3. Miből áll az esti szépségrituáléd?
Minthogy 40 évesen még mindig zsíros, kombinált a bőrtípusom, este A Garnier Pure Active géljét használom tisztításra, azután pedig Vichy termálvizet teszek fel. Heti egyszer agyag alapú arcmaszkot teszek fel, majd az Avon Anew Hydra Recovery gél krémjével zárom az otthoni kezelésem, ami egész éjszaka fennmarad az arcomon. Természetesen minden este felkenem az Antirid krémet.
4. Jársz kozmetikába? Milyen sűrűn és milyen kezelést veszel igénybe? Luxuskezelésekre jársz?
Sajnos nem.
5. Mikor vetted először észre, hogy múlnak az évek és valamit tenni kell a bőrödért, az alakodért? Megviselt?
A 30. szülinapom után jelentek meg az első erre utaló jelek - a ráncocskák a szem körül, amikor nevettem, és a felkarom is egy kicsit megadta magát, a rendszeres sport mellett is... :)
6. Miként változott ekkor a szépségápolásod?
Megvettem az első Antirid krémet!
7. Milyen krémeket használsz? Hogyan találtál rá? Milyen sűrűn váltasz termékcsaládot?
Korábban sokat cserélgettem a krémeket a problémás bőröm miatt, rengeteg házi praktikával is próbálkoztam, de lassan kialakult a saját kis bőrápolási programom... kizárólag hidratáló géleket használok és kizárom azokat a tényezőket, anyagokat, amik kiszáríthatják a bőröm.
8. Készítesz házilag maszkot vagy krémet?
Néha igen.
9. Sokat sminkelsz? Lemosod este?
Az első pontban már írtam a sminkelési szokásaimról. Sajnos nagyon rákaptam a szem mindennapos festésére, de este a fent leírtak szerint mindig le is mosom.
10. Mikor érzed magad szépnek?
Amikor pattanásmentes, tiszta a bőröm és kipihent vagyok.
11. Mit teszel meg a testedért? Változott az alakod? Mennyit sportolsz?
Odafigyelek arra, hogy mit és mennyit eszem. Korábban aerobikoztam és erősítő gyakorlatokat végeztem a hátam miatt, de az elmúlt egy évben sajnos nem járok edzeni... tervben van az újrakezdés :)
12. Testápolót, testradírt használsz?
Tusolás után testápolót igen, de radírt még nem használtam. Combra termálvizes anticellulit krémet használok.
13. Masszőrhöz szoktál járni?
Igen, havi egyszer - reflex és relaxációs masszázs keveréke ez, a hátproblémáim miatt.
14. Hajadat hogyan ápolod - esetleg van valami házi praktikád? Milyen sűrűn jársz fodrászhoz?
Hajerősítő Avon sampont és balzsamot használok. Havi egyszer felteszek egy hajpakolást vagy ampullát masszírozok be a fejbőrbe.
15. Negyven felett változott a ruhatárad?
Nem különösebben.
16. Táplálkozásban milyen elvet követsz?
Igyekszem minél kevesebb édességet enni :) A vacsorát igyekszem kihagyni, de nem mindig sikerül. Kevés zsíros ételt fogyasztok és sok zöldséget. Üdítőket, szörpöket kerülöm.
17. Mi a véleményed a szépészeti beavatkozákról?
Csak a korrekciós műtéteket találom elfogadhatónak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése