2017. április 9., vasárnap

Kriszti, 40




1. Ma reggel mi volt a szépségrituáléd?

  • Minden reggel megmosakszom, simán vízzel, majd felkenem az arckrémem - Phyris teafaolajosat :) imádom és utána jön a smink.

2. Napközben frissíted valahogy az arcod?

  • Nyáron igen, a meleg miatt nagyon szeretem a víz spray-t.

3. Miből áll az esti szépségrituáléd?

  • Micellás vizet használok a sminkeltávolításra, ezután megmosom vízzel az arcom és felkenem a krémet éjszakára is. Ha beszívta a bőröm, kókuszzsírt kenek a szemem köré és a dekoltázsomra.

4. Jársz kozmetikába? Milyen sűrűn és milyen kezelést veszel igénybe? Luxuskezelésekre jársz?

  • Igen, kb. 6 hetente járok kozmetikába, tisztításra, de nagyon szeretem a frissítő kezeléseket is. Luxuskezelésen még nem voltam, de szeretnék menni.

5. Mikor vetted először észre, hogy múlnak az évek és valamit tenni kell a bőrödért, az alakodért? Megviselt?

  • Év vége felé vettem észre az első látványos, mély ráncot a homlokomon, eddig nem igazán volt, csak ha dehidratált volt a bőröm (ez ritkán ugyan, de előfordul) és ilyenkor szemem körül voltak apró ráncok.

6. Miként változott ekkor a szépségápolásod?

  • Még semennyire, konzultálok a kozmetikusommal.

7. Milyen krémeket használsz? Hogyan találtál rá? Milyen sűrűn váltasz termékcsaládot?

  • Nappali hidratálót, Phyrist. Sohasem cserélgettem a krémeket, mindig a kozmetikusom által ajánlott terméket használtam, használom.

8. Készítesz házilag maszkot vagy krémet?

  • Nem, de ezeket valamiért előszeretettel vásárolom a drogériákban és próbálgatok többfélét.

9. Sokat sminkelsz? Lemosod este?

  • Igen, a mindennapos sminkre kb. 3 éve szoktam rá. Természetesen lemosom minden este. Ha erősebb sminkre van szükség egy esti program miatt, rásminkelek. De azt is mindig lemosom.

10. Mikor érzed magad szépnek?

  • Szépnek sosem, de a kipihentséget jó látni a tükörben.

11. Mit teszel meg a testedért? Változott az alakod? Mennyit sportolsz?

  • Odafigyelek arra, hogy mennyit eszem, de kb. mindent, ami ízlik, csak mértékkel. Sajnos változott és SOS sportot kell keresnem, amit élvezek!

12. Testápolót, testradírt használsz?

  • Tusolás után testápolót igen, de radírt még nem használtam.

13. Masszőrhöz szoktál járni?

  • Igen, kb. 3 havonta.

14. Hajadat hogyan ápolod - esetleg van valami házi praktikád? Milyen sűrűn jársz fodrászhoz?

  • 7 gyógynövényes sampont használok, ez a kedvencem. Házi praktikám nincs, de pl. nyáron nem hajszárítózok. Fodrászhoz 4 hetente járok, rendszeresen.

15. Negyven felett változott a ruhatárad?

  • Nem.

16. Táplálkozásban milyen elvet követsz?

  • A mértékletesség elvét és sok zöldséget, gyümölcsöt eszem.

17. Mi a véleményed a szépészeti beavatkozákról?

  • Ott is a mértékletesség, ami fontos szerintem. Ha valakinek az élete boldogabb lesz egy beavatkozástól, ami nem rugaszkodik el a valóságtól, akkor azzal egyetértek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése