2017. december 23., szombat

Futóversenyre készülök 10.-11. nap



(fotó: keywordsuggest.org)
Nagyon örülök, hogy a karácsony körüli vendégjárásban és kaja-készítésben is mindig megtaláltam (eddig) az időt az edzésre, csak a bejegyzésírásra nem maradt idő. Most két rövidebb program volt előírva:
10. nap - 25 perc könnyed futás
11. nap erősítés

A tizedik napi edzést a következőképpen építettem fel:

  • 5 perc könnyed séta 6 km/h-val
  • 5 perc lendületes séta 7,4 km/h-val
  • 25 perc könnyed futás 10 km/h-val
  • 5 perc séta 7.4 km/h-val
  • 5 perc séta 6 km/h-val
  • 10 perc plank gyakorlatok a videó alapján
  • nyújtás

11.nap:
Erősítés volt előírva, amely során 5 perc bemelegítés után 10 percet ugrálóköteleztem (felváltva két lábon, egy lábon, váltott lábon, dupla és szimpla szökkenéssel).
Ezután pedig az alábbi két (nyáron készített) videó gyakorlatait végeztem el több körben. Kb 60 percesre jött ki a mai edzés. Nagyon dinamikusan, energikusan végeztem, tiszta víz lettem.  
Bár karácsony napja holnap lesz, máris érzem, hogy többet eszek a kelleténél, és ez az edzéseim során érezhető - hamarabb fáradok, jobban izzadok, hamarabb kifulladok. De mit csináljak, amikor olyan finomakat főzünk... 😀😀😀







És a torna és főzés után egy kis lazítás, amíg a vendégek megérkeznek :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése