2017. december 15., péntek

Futóversenyre készülök 7. nap




Hova is lett a tegnapi nagy lendület, a kirobbanó energia és pörgés?!? Egyrészt nem kedvezett neki a mai szürke ég, a délelőtti eső, a tegnap este késői ágyba menetel és a bőséges reggeli sem 😀😀😀

Egy kora reggeli kutyasétáltatással el akartam hallgattatni a lelkiismeretem és gondoltam laza leszek és kihagyom a mai edzést. Ráadásul 45 percet sétáltunk Mollival, de amikor hazaértem, éreztem, hogy így-vagy úgy, de megcsinálom a mai előírt futásadagot is.

Molli


A mai napom tanulságai, amit a futás végén konstatáltam:

- ha nincs is kedved csinálni, vedd fel a sportcipőt és csak kezdd el, menet közben belejössz és aztán valahogy mégiscsak eltelnek az edzés percei. Viszont utólag nagyon jó érzés lesz, hogy nem hagytad magad lebeszélni. (Amikor ma ráálltam a futópadra, úgy éreztem azonnal eldőlök a fáradtságtól, de valahogy a szép könnyű kocogás magamhoz térített)
-a borús idő csak akkor hat rád negatívan, ha hagyod,
-a fél edzés is sokkal több, mintha bele sem kezdenél,
-nincs jobb érzés, mint kipipálni egy nehéz feladatot,
-jobb nem bekajálni edzés előtt 😊
-minden tekintetben előnyös, ha eleget alszik az ember!

Szóval mára ténylegesen az előírtakat végeztem el, ma nem pörögtem úgy, mint tegnap, de legalább megcsináltam :):

és a tényleges feladatok, amiket három körben kellett elvégezni:
  • 1 perc séta (6 km/h)
  • 6 per kocogás (9 km/h)
  • 10 perc lendületes séta (7,4 km/h)
Levezetésként 4 perc könnyű séta és nyújtás. Ez így együtt egy teljes óra lett. 
Holnap viszont pihenőnapot tartok és kialszom magam :):):)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése