2017. december 31., vasárnap

Futóversenyre készülök 13/a nap :)




Hogy miért 13/a? Mert bár edzettem, de nem ez volt a táblázatban megadva. A helyzet az, hogy hazautaztunk a szüleinkhez és ott nem futottam, így itthon sem akartam hirtelen megterhelni a térdem, az ízületeim. Azért ebben a korban már óvatosabbnak és nagyon fokozatosnak kell lenni. :)
A legutóbbi táblázat szerinti futóverseny-felkészülős edzésem 25.-én volt, de a szüleimnél sem lustálkodtam azért :)

26.-án anyukámmal 9 km-t sétáltunk igencsak tempósan, körbe-körbe a faluban :)
27.-én anyai nagymamám városkájában megejtettünk egy 7 km-es nosztalgia-sétát - végigjártuk a gyermekkorom kedvenc helyeit, anyukám iskoláját megnéztük és kimentünk a temetőbe is. Ez egy kellemes, beszélgetős séta volt, de élveztem minden pillanatát.
28.-án ismét a falunkban sétáltunk egy tempós 7 km-t. Mentünk volna többet is, de a családi vacsira való készülődés miatt le kellett rövidítenünk a távot :)
29.-én már itthon voltunk újra, de nem akartam azonnal futópaddal kezdeni, így inkább egy 60 perces, kiadós erősítő edzést tartottam sok kitöréssel, súlyzós gyakorlatokkal, burpee-vel, plank-kel, stb. Csurom víz lettem.
30.-án már egy kis kardióra vágytam, így 20 percet tekertem a szobabiciklin, azután 15 percet ellipszis tréneren és végül 50 percet gyalogoltam lendületesen emelkedőn. Ömlött rólam a víz, de élveztem minden percét az edzésnek!

Hát ez volt az az 5 nap, ami 13/a-nak számított szerintem :) Ma már azt hiszem visszatérek a futóversenyre felkészítő programhoz, bár a szilveszteri vacsi előkészületei elég hosszadalmasak és még kutyát is szeretnék sétáltatni! 😊😊😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése