2018. január 1., hétfő

365 Days Happiness


Néhány évvel ezelőtt a Facebookon volt egy 365 Happiness elnevezésű kezdeményezés, amely során arra buzdították az embereket, hogy naponta osszanak meg legalább egy olyan dolgot, ami azon a napon boldoggá tette őket. Ugyan nem vettem részt a dologban (már sajnálom), de nagyon tetszett, Végre egy olyan megmozdulás, amely arra ösztönöz, hogy vegyük észre a szürke hétköznapok színeit, lássuk meg a szépséget az apró dolgokban. Lehet, hogy eleinte, egy melós, uncsi napon keresni kell, mi is váljon a nap fénypontjává, de hiszem, hogy a napok múlásával, rááll az ember agya a jóra, észrevesszük a sok-sok apró kedvességet, kellemes pillanatot, amely mellett egyébként elsétálnánk!
Steven Schuster The Science of Effective Habits című könyvét olvasom éppen és egy érdekes tanulmányt mutatott be: a Facebook követői között egyre több az elégedetlen ember, ráadásul a Pittsburghi Orvosi Egyetem kutatása során rávílágítottak arra, hogy minél többet használják az emberek a közösségi oldalakat, annál depressziósabbá válnak. Ennek egyik oka, hogy az emberek mindig a legjobb, legelőnyösebb fotóikat teszik ki, sok luxusnyaralós képet lehet látni, illetve sok bulizós, nagyon hangulatos fotó is felkerül, ami sok emberben rossz érzést, némi irigységet is kivált és kilátástalanná tűnhet a saját "nyomorúságos" élete.
Kívánom, hogy mindenki találja meg a saját számításait és boldogságát, de ahelyett, hogy mások életét elemezgetnénk, keressük a szépet, a jót, a vicceset a sajátunkban. Én nagyon boldog lennék, ha mások is csatlakoznának ehhez a "felfrissített" és " lemásolt" kezdeményezéshez és csatolnának fotókat. Én megteszem 😊 Következő év december 31.-én biztosan érdekes lesz vegiggörgetni a feltett képeket...

5. nap - Január 5.


Nagyon mozgalmas, jó kis napunk volt ma (is):

  • Reggel hétkor, munka előtt kivittük a kutyát sétálni és elmondhatatlanul szép napfelkeltét láttunk. 
  • A tegnap beszerzett kis szívekből elkészítettem az ablakdíszt :)
  • A kuglófnak indult sütiből készítettem egy nagyon ütős narancsos kókuszgolyót. Isteni!
  • Trixinek megvolt az első cselló órája és minden percét élvezte és nagyon boldoggá tette  a hangszer!
  • Saci túl van a héten jónéhány dogán
  • És PÉNTEK vaaaaaan!!!


4. nap - Január 4.



Még csak negyedik napja írogatom a nap szép, kedves pillanatait, de úgy érzem, ez tök jó dolog! Részben arra ösztönöz, hogy este végiggondoljam mik történtek a nap folyamán és így a jó dolgokat még jobban tudjam értékelni, másrészt jobban feltűnik az is, ha nem jól osztom be az időm. Illetve a nap folyamán is jobban jelen vagyok abban, amit éppen csinálok. 

  • Reggel meló előtt kivittem a házi kedvenc szőrösünket egy jó kis sétára a rétre.
  • Megvarrtam az asztalterítőt az Ikeás anyagból, amit tegnap vettem. Nagyon szeretek alkotni, kreatívkodni :)
  • Sütöttem este egy jó kis Spenótos krumplipogácsát


3. nap Január 3.






Most már beindult az év, mozgalmasak lettek a napok újra :) A harmadikai nap három fénypontja, mint a fotó is bizonyítja:

  • A gyerekek karácsonyi Macaron készítő tanfolyam ajándéka célba talált, nagyon élvezték az alkotást!
  • A szívecskés szerzeményeim 
  • Az esti Croque Monsieur szendvicsek, amiktől a család szinte szétolvadt!


2. nap Január 2.



A mai nap boldogsága: Amíg ma a lányok tanultak és Gábor autót javított, hihetetlen finom ebédet főztem :) Élveztem magát az alkotást is, és a tény, hogy a Parmezános, tökmagos négyzet, valamint az Aszaltszilvás csirke hatalmas sikert aratott, nagyon feldobott. Imádok főzni a családomnak! 😊

1. nap - Január 1.






A mai nap mindenképpen a Szilveszter kipihenéséről szólt - későn feküdtünk, későn pezsgőztünk és többet is ettünk a kelleténél és alig mozogtunk :) Ennek ellenére sokmindent csináltunk ma is, de a legkedvesebb számomra az esti kártyázás volt. Részben azért, mert a tény hogy egyáltalán leültem kártyázni már önmagában szenzáció. Másrészt megtanultam kanasztázni, ami Gábor és Trixi imádott kártyajátéka. Évek óta próbáltak rászedni, hogy csatlakozzam hozzájuk... Harmadrészt, nyertünk Trixivel Saci és Gabesz ellen!!!! Szép kis este 😀😀😀

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése