2018. január 22., hétfő

Futóversenyre készülök 26. nap



(fotóforrás: https://westernrifleshooters.wordpress.com/2009/09/05/fartlek/)
Legutóbb erősítő edzést tartottam, ma azonban ismét futás volt napirenden. Egyetlen egy dolog nehéz hétfőn: nekilendülni a hétnek 😀😀😀 Ráadásul hétfőn a mérleg egy kicsit mindig többet mutat :) - a napi ötszöri étkezést szigorúan betartom, csak mindegyik étkezés elég bőséges 😀, amit futáskor nagyon lehet érezni. Még fél kilós plusznál is már egy picit nehézkesebb a futás, vagy hamarabb kifáradok és sokkal jobban izzadok, mint egyébként. Általában szerdára rendeződik vissza a súlyom és csütörtök-pénteken szárnyalok a futásban: könnyedén, örömmel szökdelek :)

Az első két hónap előírásait követve ma:

5 perc séta 6 km/h-val
20 perc bemelegítő futás volt 9 km/h-val
25 perc fartlek (8, 10 és 12 km/h-val futottam felváltva össze-vissza)
15 perc futás 10 km/h-val
4 perc séta 6 km/h-val

Ez időben 1 óra 9  perc volt és 10.8 km!

Ma sokat futottam 10 km/h-val és azt vettem észre, hogy ezzel a sebességgel már nagyon hosszan tudok futni, a 12 km/h eddig csak max 1 percig tudtam kényelmesen futni, ma viszont már 5 percen át, megerőltetés nélkül tudtam ezt a sebességet tartani.
Legközelebb már a 8 km/h-s sebességet kihagyom, 10-13 km/h között szeretnék váltogatni, főként a fartlekes 25 perc során.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése