2018. január 30., kedd

Joghurtos-mézes zöld matcha tea pakolás





Egy korábbi bejegyzésemben már írtam a matcha tea porról, illetve egy kókuszolajjal és kevés vízzel kevert matcha maszkról is írtam. Ezúttal csupán egy másik, kipróbált maszk változatról számolnék be, amit sajnos a postás is láthatott rajtam - nem számítottam arra, hogy a szabad délelőttömön bárki is becsenget! 😀😀😀 Érdekes módon első kérdése az volt: "Vlogolsz?" Nem, mondtam, csak blogolok :):):) Az a vigyor az arcán...

Szóval ehhez a maszkhoz egy púpos kiskanál matcha tea port összekeverünk két kiskanál natúr joghurttal és negyed kiskanál mézzel. Krémes állagúra keverjük, majd ecsettel felvisszük az arcra és a nyakra is. 15-20 percet hagyjuk rajta. Mindenképpen olyan törölközővel mossuk le, amit nem sajnálunk, mert befogja a színével az anyagot és sajnos nem lehet kimosni. Tapasztalatból tudom - egy fejpánt és egy fehér póló bánja! 😀


A matcha tea tele van antioxidánsokkal, a joghurtban lévő cink és tejsav felelős a bőr egészséges pH-jának a fenntartásáért, finomítja a ráncokat, összehúzza a pórusokat, hidratálja a száraz bőrfelületeket, illetve fényessé és ragyogóvá teszi a bőrt. A mézben található antiszeptikus, antibakteriális és antimikrobális vegyületek nagyszerűen alkalmazhatóak különböző bőrproblémák (égési sérülések, horzsolások) kezelésére, illetve hidratálásra! A mennyiséggel óvatosan kell bánni, mert erősen nedvszívó és amennyiben nem keverjük vizes alapba, akkor a bőr szöveteiből vonja el a nedvességet...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése