2018. január 1., hétfő

Futóversenyre készülök 14. nap




(fotó: www.dekhnews.com)
A szilveszteri bejegyzésemben előrevetítettem, hogy aznap teljesítem a 14. napra előírtakat. Neki is kezdtem :) Ugrálókötelezéssel terveztem bemelegíteni, de annyira élveztem az ugrálást, hogy végül aköré építettem fel a teljes edzést! Ugráltam két lábon, egy lábon, váltott lábon, majd trx-eztem, majd fekvőtámaszoztam, kézi súlyzóval végeztem gyakorlatokat, majd ismét ugrálóköteleztem. 50 percesre sikeredett a kis "bemelegítés", de nagyon-nagyon jól esett!!!

A 14. napi adagot ma, január elsején sikerült teljesítenem. (Megmondom őszintén, nem gondoltam, hogy ma nekiállok... S azt hiszem pont ezért vagyok olyan büszke magamra, mert mégis megcsináltam. Egész nap halogattam a dolgot, s már este nyolc óra lett. De számoltam háromig és felvettem a sportcipőt - az edzőruha egész délután rajtam volt, csak a mozgást halogattam 😊)A mai adag az előírtak szerint:

  • 10 perc lendületes séta
  • 15 perc kocogás
  • 5 perc futás
  • 10 perc kocogás
  • 10 perc lendületes séta
Amit végrehajtottam:
  • 2-3 percnyi bemelegítés
  • 10 perc lendületes séta 7.4 km/h-val
  • 15 perc kocogás 8.5 km/h-val
  • 5 perc futás 10 km/h-val
  • 10 perc kocogás 8.5 km/h-val
  • 10 perc lendületes séta 7.4 km/h-val
  • 5 perc séta 7 km/h-val
  • 5 perc séta 6.5 km/h-val
  • 5 perc séta 6 km/h-val
  • nyújtás
A korábbi futónapokon már futottam 12 és 14 km/h-val is, de most túl sok napig nem futottam az ünnepek alatt és nem akartam a térdem és az ízületeim leterhelni, így majd inkább a hét többi edzésén növelek a sebességen. Lehet, hogy túl óvatos vagyok?!?

Boldog Új Évet Mindannyiunknak!!! 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése