2018. január 24., szerda

Enikő, 40




1. Ma reggel mi volt a szépségrituáléd? 
  • Megmosdottam, fogat mostam :)

2. Napközben frissíted valahogy az arcod?
  •  Nekem ilyen eszembe se jut :) meg kinek van erre ideje?

3. Miből áll az esti szépségrituáléd? 
  • Fogatmosok, a zuhanyzóba a tusfürdővel megmosom az arcom is :)

4. Jársz kozmetikába? Milyen sűrűn és milyen kezelést veszel igénybe? Luxuskezelésekre jársz? 
  • Csak lerántani a subát a lábamról, meg szemöldök szedés+ festés, de most csináltattam szálas szemöldöktetoválást egész jó lett, nem olyan műnős, hanem tök természetes :)

5. Mikor vetted először észre, hogy múlnak az évek és valamit tenni kell a bőrödért, az alakodért? Megviselt? 
  • Én ezt még nem vettem észre, mivel alapból teltkarcsú vagyok, ezért szépen feszül a bőröm, általában olyan 30 körülinek szoktak nézni, 2 éve dohányboltba pezsgőt vettem és még elkérték a személyim :) A sovány nők sokkal előbb öregednek....

6. Miként változott ekkor a szépségápolásod?
  •  Sehogy.

7. Milyen krémeket használsz? Hogyan találtál rá? Milyen sűrűn váltasz termékcsaládot? 
  • Nem használok krémet.

8. Készítesz házilag maszkot vagy krémet?
  •  Dehogy! :)

9. Sokat sminkelsz? Lemosod este?
  •  Max egy kis szempillaspirál, de ennyi és lemosom este.

10. Mikor érzed magad szépnek? 
  • Mindig mert a férjem rám mosolyog és megdicsér és ordít a tekintetén, hogy így imád, ahogy vagyok :)  ő a természetes nőket szereti. 5 gyerekünk van, nyilván nem vagyok olyan, mint 20 évesen, de ugyan ki várj ezt el tőlem???? 

11. Mit teszel meg a testedért? Változott az alakod? Mennyit sportolsz?
  •  Hát visszafogottan, elméletben már 5 éve vettem kondibérletet de a férjem nem akarja, hogy lefogyjak, mert akkor nem leszek ilyen jó puha :) szl kb a postáig elsétálok, meg a kutyát leviszem a töltésre sétálni azt ennyi!

12. Testápolót, testradírt használsz?
  •  Csak nyáron ha nyaralunk és a nap miatt muszáj...

13. Masszőrhöz szoktál járni?
  •  Ha becsípődik a derekam :)

14. Hajadat hogyan ápolod - esetleg van valami házi praktikád? Milyen sűrűn jársz fodrászhoz? 
  • Fodrász havi 1, hajmosás heti 2, 1 samponból balzsamot nem, mert az tök kémia, és egy kis hajhab.

15. Negyven felett változott a ruhatárad?
  •  Ma lettem 40, biztos nem fogom ezért lecserélni...

16. Táplálkozásban milyen elvet követsz? 
  • Sok hús, és zöldség, kevés tészta és kenyér, magyaros konyha a favorit. Imádok főzni és enni és imádom az ízeket! És a férjem nagyon hálás közönség. :)

17. Mi a véleményed a szépészeti beavatkozásokról?
  •  Aki úgy érzi attól szebb, csinálja, van egy szint ami már szerintem nem esztétikus. De mindenki azt csinál a testével amit akar! Szerintem, aki nem elégedett magával, annak nem plasztikai sebész kell, hanem picit sarkítva, de lecserélni a pasiját (olyanra, aki néha megdícséri, akinek a szemeiből ordít a szeretet, elfogadás, megbecsülés, mert akkor nem fogja rosszul érezni magát a bőrében még akkor sem ha 160 kilós) De ha nincs mód cserére (férj tartja el...stb) akkor meg egy pszichiáter :) Én emberekkel foglalkozok, kb ezt látom mai magyar valóságban....így működnek avagy nem működnek a "pár"kapcsolatok és ezek a dolgok mögött pszihésen ez áll... Erről is lehetne írni egy tényfeltáró cikket... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése