2018. január 15., hétfő

Futóversenyre készülök 21-22. nap



A fotó az edzés előtti, 3 km-es kutyás bemelegítő séta során készült :)
A 21. nap megvolt még pénteken, de annyira inaktív, relaxálós volt a hétvége, hogy nem fért bele a futóversenyes posztolás😀😀😀... A 22. napi edzés pedig a mai adag volt. Ennek a két napnak az előírásai:


A mai adag meg sem kottyant, bele is húztam egy kicsit, igaz, hogy csak 5 perccel növeltem a futós részt, viszont így is meg volt 35 perc futás+kocogás és az előírt 20 perces sétát megnöveltem még extra hússzal! Nagyon jól esett és nem merültem ki a végére, de még mindig így is megkérdőjeleződik bennem, hogy egyben le tudom e majd könnyedén futni a 7 km-t. (Ma volt az első olyan alkalom, hogy az arcom nem lángolt a futás végén, annyi hogy vizes, izzadt voltam, ennyi.)
Igaz, hogy az alkalmankénti edzések elérik a 10 km-t vagy többet is a sétával együtt, de... Nem idegeskedem, olvastam, hogy a kitűzött céllal induló futóknak tízszeres az esélyük, hogy siker koronázza erőfeszítéseiket azokhoz képest, akik csak homályos elképzeléssel rendelkeznek arról, hogy mit is szeretnének. Ugyanis: vakon lövöldözni nem ugyanaz, mint célba lőni! 😀 Ez tetszik, az pedig hogy mi lesz, úgyis kiderül áprilisban, terv ide vagy oda :):):)
Egyébként már lehet jelentkezni a Vivicittára!!! Húúúú, ez nagyon izgi!
A hátralévő edzések a következők:


Futós edzés még 5 van, s ezek egyike alatt lefutom a hét km-t egyben! 
Közben már megérkezett emailben a Vivicittás futóterv a 10 km-re, úgyhogy a következő hét végére szeretném ezt a programot befejezni, hogy belevághassak a 10 km-s projektbe!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése