2018. január 6., szombat

Futóversenyre készülök 16-17. nap



(Fotó: https://healthpsychologyconsultancy.wordpress.com)
Egy kicsit eltértem az előírtaktól, mert munka mellett nem volt arra annyi időm, hogy végrehajtsam őket, főként, hogy a következő pontban 3 óra gyaloglás volt előírva!!! Annyi szabadidőm most nem volt, így saját szakállra edzettem este, hogy ne legyen lelkiismeret furdalásom.

Tegnapelőtt 45 perces erősítő edzést sikerült összehoznom - bemelegítés után kézi súlyzóval karra, derékra edzettem, hasizmoztam és 1 kg lábsúlyzóval erősítő gyakorlatokat végeztem lábra és fenékre (guggolás, kitörés, kitörés oldalra, lábtolás könyöktámaszban, emelvényre lépés, lábemelés, lábemelés oldalfekvésben, lábtárogatás hanyattfekvésben, stb.) . A végén nyújtottam.

Tegnap 40 perces ugrálóköteles edzést tartottam (a Youtube-on találtam egy jó kis 10 perces videót  és annak a gyakorlatait végeztem el 4 körben), majd 30 percet gyalogoltam 10%-os emelkedőn 6 km/h-val. Nyújtottam.

Ma csak egy órát sétáltam a kutyával, de melós napok vannak mögöttem, így már ennyi lesz csak. Regenerálódni is kell! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése