2016. szeptember 20., kedd

Gabriella, 42




1. Ma reggel mi volt a szépségrituáléd?
2. Napközben frissíted valahogy az arcod?

  • Hideg vízzel megmosdottam és belemosolyogtam a tükörbe. Fogmosás, fésülködés és irány a konyha!

3. Miből áll az esti szépségrituáléd?

  • Hideg vízzel.

4. Jársz kozmetikába? Milyen sűrűn és milyen kezelést veszel igénybe? Luxuskezelésekre jársz?

  • Igyekszem havonta menni kozmetikushoz, arctisztításra - hagyományos kozmetikai kezelésre.

5. Mikor vetted először észre, hogy múlnak az évek és valamit tenni kell a bőrödért, az alakodért? Megviselt?

  • Nem vislet meg az idő múlása, a változás, hiszen mindennek megvan a maga szépsége. Néha futok, de egyre ritkábban.

6. Miként változott ekkor a szépségápolásod?

  • Éjjeli krémet kezdtem használni.

7. Milyen krémeket használsz? Hogyan találtál rá? Milyen sűrűn váltasz termékcsaládot?

  • Nem nagyon válogatok. A kozmetikus ajánlotta az éjszakai krémet - azt használom.

8. Készítesz házilag maszkot vagy krémet?

  • Élesztő-tej-méz pakolást szoktam készíteni - általában hetente vagy kéthetente.

9. Sokat sminkelsz? Lemosod este?

  • Nagyon ritkán sminkelek.

10. Mikor érzed magad szépnek?

  • Amikor mosolygok és jó kedvem van.

11. Mit teszel meg a testedért? Változott az alakod? Mennyit sportolsz?

  • Nem vacsorázom. Nemigen sportolok - néha elmegyek esti kocogásra. Deréktájon van egy kicsi felesleg, de nem zavar.

12. Testápolót, testradírt használsz?

  • Nem.

13. Masszőrhöz szoktál járni?

  • Nem.

14. Hajadat hogyan ápolod - esetleg van valami házi praktikád? Milyen sűrűn jársz fodrászhoz?

  • Havonta járok fodrászhoz - rövid a hajam, festem. Minden nap, esetleg minden másnap mosom avokádós regeneráló samponnal.

15. Negyven felett változott a ruhatárad?

  • Nemigen: sportos - farmer, póló, esetleg ing, amiben jól érzem magam.

16. Táplálkozásban milyen elvet követsz?

  • Ami jólesik, azt fogyasztom, nincs semmilyen elvem, igyekszem azért változatosan táplálkozni. Szeretem a zöldségféléket, de kevés gyümölcs az, amit szívesen megeszem.

17. Mi a véleményed a szépészeti beavatkozákról?

  • Nem szeretem. Úgy gondolom, a szépség belülről fakad - nincs szükség műtétre. Zavar, ha megnézik a sérült lábam. Kérdezzenek, nem takarom - ez vagyok. Így vagyok egyéniség és szép azoknak, akiknek fontos vagyok. Más nem számít.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése