2016. szeptember 21., szerda

Viola, 41





  • 1. Ma reggel mi volt a szépségrituáléd?
  • Csak hideg vizes arcmosás, ha van időm akkor tonik és arclemosó is. 

2. Napközben frissíted valahogy az arcod?

  • Vízzel, esetleg nedves törlőkendővel (kisgyerekes anyukaként főleg popsitörlő).

3. Miből áll az esti szépségrituáléd?

  • Arclemosó a tus alatt mindig - általában sminklemosás és tonik, néha szemránckrém és éjszakai krém.

4.Jársz kozmetikába? Milyen sűrűn és milyen kezelést veszel igénybe? Luxuskezelésekre jársz? 

  • Járok: havonta, néha kéthavonta - arctisztítás, pakolás és arcmasszázs.

5. Mikor vetted először észre, hogy múlnak az évek és valamit tenni kell a bőrödért, az alakodért? Megviselt?

  • 30 után, de nem viselt meg.

6. Miként változott ekkor a szépségápolásod?

  • Elkezdtem krémeket használni.

7. Milyen krémeket használsz? Hogyan találtál rá? Milyen sűrűn váltasz termékcsaládot?

  • Nivea termékcsalád, Vichy. Próbálkoztam drágábakkal, de nem láttam látványos különbséget.

8. Készítesz házilag maszkot vagy krémet?

  • Nem.

9. Sokat sminkelsz? Lemosod este?

  • Minimális - szempillaspirál és szenhéjpúder, max. még szájfény.

10. Mikor érzed magad szépnek?

  • Belső állapotom határozza meg. Néha, ha minden együtt van - haj, smink és ruha együtt.

11. Mit teszel meg a testedért? Változott az alakod? Mennyit sportolsz?

  • Alakom nemigen változott a két szülés után. 2 éve sportoltam heti rendszerességgel edzővel, most már főleg a gyerekekkel különböző programok és néha úszás.

12. Testápolót, testradírt használsz?

  • Testápolót igen (The body shop), testradírt ritkábban - főleg nyáron (The body shop).

13. Masszőrhöz szoktál járni?

  • Igen, igyekszem hetente-kéthetente, de most már 2 hónapja nem jött össze, bár van bérletem.

14. Hajadat hogyan ápolod - esetleg van valami házi praktikád? Milyen sűrűn jársz fodrászhoz?

  • Fodrász kb. 4-5 hetente, mert rövid a hajam és festem. Rendszeres hajpakolás (általában Gliss Kur). Olíva és argánolaj néha,

15. Negyven felett változott a ruhatárad?

  • Sokat járok tárgyalni, így nekem kb. 15 éve ugyanolyan a ruhatáram, maximum drágábbak és minőségesebbek lettek a ruhák. Szabadidő ruhák ugyanolyanok, kivéve, hogy már annyira rövidek :)

16. Táplálkozásban milyen elvet követsz?

  • Rendszeresen táplálkozom - rengeteg zöldség, saláta, hal, de kevesebb gyümölcsöt és rengeteg folyadékot viszek be. Ez nem annyira tudatos, inkább így lettem nevelve. Az édesség a gyengém. Ha bármilyen elvet követtem, csak híztam vagy a gyomrom nem bírta.

17. Mi a véleményed a szépészeti beavatkozákról?

  • Mindenkinek szíve joga eldönteni mit tesz magával. Ha túl sok és nagyon észrevehető az szerintem visszataszító.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése