2016. szeptember 27., kedd

Mariann, 55




1. Ma reggel mi volt a szépségrituáléd?

  • Reggel langyos vízzel arcot mosok és bekenem az arcomat és nyakamat hidratáló krémmel.

2. Napközben frissíted valahogy az arcod?

  • Nem frissítem napközben az arcom, csak a rúzst és a szájfényt teszem fel újra, ha szükséges.

3. Miből áll az esti szépségrituáléd?

  • Lemosom a sminket micellás tonikkal, majd tápláló krémet teszek fel. Néha szérumot és szemránckrémet is használok.

4. Jársz kozmetikába? Milyen sűrűn és milyen kezelést veszel igénybe? Luxuskezelésekre jársz?

  • Nem járok rendszeresen kozmetikushoz, pedig tudom, hogy kellene. Ha oktatáson vagyok vagy új kezelést tanulok (jómagam is kozmetikus vagyok), akkor előfordul, hogy modellként nekem is alkalmam adódik kipróbálni és ezt mindig nagyon élvezem. Télen néhányszor dermarolleres kezelésre megyek, ha ez luxusnak számít.

5. Mikor vetted először észre, hogy múlnak az évek és valamit tenni kell a bőrödért, az alakodért? Megviselt?

  • 50 fölött érzékeltem, hogy a szövetek már a gravitációnak engedelmeskednek. Korábban az apró ráncok nem zavartak, de ez már zavar egy kicsit.

6. Miként változott ekkor a szépségápolásod?

  • Alapjában nem változtattam a szépségápolási szokásaimon. A dermaroller látványos, ezt gyakrabban be kellene iktatnom.

7. Milyen krémeket használsz? Hogyan találtál rá? Milyen sűrűn váltasz termékcsaládot?

  • Azokat a krémeket használom leginkább, amivel dolgozom. A szalonban is és a saját fürdőszobámban is egyre inkább a tiszta készítmények felé nyitok. Mindig elemzem a hatóanyaglistát és ennek alapján választok. Legfontosabbnak azt tartom, hogy vigyázzak a bőrömre és ezt tanítom a vendégeimnek is. Nem használok olyan készítményt, amiben káros anyag van (mostani legjobb tudásunk szerint), nem dohányzom, nem járok szoláriumba.

8. Készítesz házilag maszkot vagy krémet?

  • Nem.

9. Sokat sminkelsz? Lemosod este?

  • Sokszor előfordul, hogy egyáltalán nem sminkelem magam. Az alapsminkem alapozó és rúzs vagy szájfény. Alkalomra ehhez jön még szempillaspirál. Este mindig lemosom.

10. Mikor érzed magad szépnek?

  • Csak akkor, ha kipihentem magam. Ez a legfontosabb. És legyen friss a hajam, rendben a körmöm, kis smink...

11. Mit teszel meg a testedért? Változott az alakod? Mennyit sportolsz?

  • Egyre tudatosabb lettem, ahogy múlik az idő. Hetente háromszor járok pilatesre és hétvégén az egyik nap mindig gyalogolok a közeli futópályán.

12. Testápolót, testradírt használsz?

  • Testápolót használok, bár nem minden nap.

13. Masszőrhöz szoktál járni?

  • Minden évben járok 2-3 hónapig karcsúsító masszázsra, heti egyszer. Nagyon jó nyiroktisztító. 

14. Hajadat hogyan ápolod - esetleg van valami házi praktikád? Milyen sűrűn jársz fodrászhoz?

  • Hat hetente járok festésre, kb. három havonta hajvágásra. Csak tiszta összetételű, SLS-mentes sampont és balzsamot használok.

15. Negyven felett változott a ruhatárad?

  • A korábbi fekete korszak után sokat színesedett a ruhatáram. Öltözködésben is tudatosan a fiatalosabb, de klasszikus stílust követem. 

16. Táplálkozásban milyen elvet követsz?

  • Otthon a fehér lisztet és cukrot rég elhagytam. Feldolgozott és adalékanyagot tartalmazó ételt nem eszem. Azért Anyukámnál, Anyósomnál elcsábulok, ha palacsinta vagy tiramisu a desszert és néha-néha cukrászdába is megyek a barátnőimmel.

17. Mi a véleményed a szépészeti beavatkozásokról?

  • Nem ellenzem, láttam szép, hónapokig tartó eredményeket már. De magammal kapcsolatban ilyesmire nem gondolok, még ha látványosan telik is az idő, inkább a természetesség híve vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése