2016. szeptember 21., szerda

Tünde, 41




1. Ma reggel mi volt a szépségrituáléd?

  • Reggel arc- és fogmosás, azután nappali arckrémet, szempillaspirált és szájfényt használok. Semmilyen extra dolgot nem csinálok.

2. Napközben frissíted valahogy az arcod?

  • Néha áttörlöm nedves törlőkendővel, de nem mindig.

3. Miből áll az esti szépségrituáléd?

  • Arctisztítás lemosóval, majd vízzel leöblítem és éjszakai krémmel bekenem.

4. Jársz kozmetikába? Milyen sűrűn és milyen kezelést veszel igénybe? Luxuskezelésekre jársz?

  • Kozmetikában eddig még csak szemöldök szedésen és festésen voltam. De egyre inkább csábítanak a fiatalító kezelések.

5. Mikor vetted először észre, hogy múlnak az évek és valamit tenni kell a bőrödért, az alakodért? Megviselt?

  • Ahogy átléptem a 40. életévbe. Már nem úgy keltem fel reggel, hogy nagy lendülettel kezdtem a napot. Kellett egy kis idő, amíg magamhoz tértem. Rádöbben az ember, hogy már az élete felét leélte, de még nem akar megöregedni.

6. Miként változott ekkor a szépségápolásod?

  • Többször festem  magam, hogy eltüntessem az apróbb bőrhibákat. Figyelek a bőr tisztítására.

7. Milyen krémeket használsz? Hogyan találtál rá? Milyen sűrűn váltasz termékcsaládot?

  • Én a Forever termékeket használom. Egy barátom hívta fel a figyelmem, hogy fontos a természetes összetevőkből álló krém. Ez be tud hatolni a bőr mélyebb rétegeibe, így hatásosabb.

8. Készítesz házilag maszkot vagy krémet?

  • Nem. 

9. Sokat sminkelsz? Lemosod este?

  • Keveset sminkelem magam, inkább alkalmanként. Mindig lemosom este.

10. Mikor érzed magad szépnek?

  • Ha egészséges és boldog vagyok.

11. Mit teszel meg a testedért? Változott az alakod? Mennyit sportolsz?

  • Fogyókúráztam és hetente legalább kétszer tornázom. Jobban odafigyelek arra, hogy mit eszek.

12. Testápolót, testradírt használsz?

  • Testápolót használok.

13. Masszőrhöz szoktál járni?

  • Igen, havonta egyszer.

14. Hajadat hogyan ápolod - esetleg van valami házi praktikád? Milyen sűrűn jársz fodrászhoz?

  • Havonta egyszer megyek fodrászhoz. Heti egyszer pakolást teszek a hajamra.

15. Negyven felett változott a ruhatárad?

  • A sportosabb darabokat jobban szeretem.

16. Táplálkozásban milyen elvet követsz?

  • Három hónapja nem eszek cukrot és szénhidrátból nagyon keveset.

17. Mi a véleményed a szépészeti beavatkozákról?

  • Nem feküdnék kés alá, hogy szebb legyek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése