2016. szeptember 20., kedd

Gabriella, 47





1. Ma reggel mi volt a szépségrituáléd

  • Sajnos erre nincs időm. 7.05-kor indul a lányom vonata. Gyors mosakodás vízzel, arckrém, fésülködés.

2. Napközben frissíted valahogy az arcod?

  • Nem.

3. Miből áll az esti szépségrituáléd?

  • Zuhanyzás, arckrém, néha szemránckrém.

4. Jársz kozmetikába? Milyen sűrűn és milyen kezelést veszel igénybe? Luxuskezelésekre jársz?

  • Ritkán tudok menni, de ha megyek, akkor arcmasszázs, ultrahang, gyantázás, szemöldök, szempillafestés.

5. Mikor vetted először észre, hogy múlnak az évek és valamit tenni kell a bőrödért, az alakodért? Megviselt?

  • Szerencsésnem érzem magam az arcbőröm miatt, de azért pár éve már odafigyelek, hogy mindig legyen jó  arckrémem.

6. Miként változott ekkor a szépségápolásod?

  • Mindig az évszaknak és koromnak megfelelő arckrémet vásárolok.

7. Milyen krémeket használsz? Hogyan találtál rá? Milyen sűrűn váltasz termékcsaládot?

  • Szeretem, ha egy krémben minél kevesebb mesterséges anyag van. Hajlandó vagyok váltani, ha találok jobbat, Általában a kozmetikusnál találok, ha kezel és érzem, hogy jó vagy gyógyszertárban.

8. Készítesz házilag maszkot vagy krémet?

  • Nem.

9. Sokat sminkelsz? Lemosod este?

  • Ritkán sminkelek, akkor is inkább a szemem húzom ki, de este mindig lemosom.

10. Mikor érzed magad szépnek?

  • Amikor boldog vagyok, az látszik az arcomon is. :)

11. Mit teszel meg a testedért? Változott az alakod? Mennyit sportolsz?

  • Sajnos keveset. Séta, bicikli.

12. Testápolót, testradírt használsz?

  • Nem.

13. Masszőrhöz szoktál járni?

  • Régen hetente jártam, sajnos már csak a csontkovácshoz szoktam elmenni 3-6 havonta. 

14. Hajadat hogyan ápolod - esetleg van valami házi praktikád? Milyen sűrűn jársz fodrászhoz?

  • Magam festem a hajam, 6 havonta vágatni szoktam menni, vagy ha melírt szeretnék.

15. Negyven felett változott a ruhatárad?

  • Folyamatosan változik, nem kortól függ.

16. Táplálkozásban milyen elvet követsz?

  • Azt eszem, amitől jól vagyok. Nem vagyok híve semmilyen hiánytáplálkozásnak.

17. Mi a véleményed a szépészeti beavatkozákról?

  • Aki úgy érzi magát jobban, hát tegye. Én még nem éreztem, hogy szükségem lenne rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése