2016. szeptember 20., kedd

Szilvia, 42




1. Ma reggel mi volt a szépségrituáléd?

  • Sajnos ma reggel nem volt szépségrituálém! Ez ma kimaradt!

2. Napközben frissíted valahogy az arcod?

  • Azon kívül, hogy friss tiszta vízzel megmosdok, mást nem használok.

3. Miből áll az esti szépségrituáléd?

  • Az esti szépségápolásom nagyon egyszerű - tusolás után körömvirágzsír az arcomra és Dove testápoló a testemre.

4. Jársz kozmetikába? Milyen sűrűn és milyen kezelést veszel igénybe? Luxuskezelésekre jársz?

  • Kozmetikába nem járok.

5. Mikor vetted először észre, hogy múlnak az évek és valamit tenni kell a bőrödért, az alakodért? Megviselt?

  • Hát őszintén én oly módon nem vettem észre a változást a bőrömön, testemen, hogy sürgősen tennem kellett volna valamit! Lehet, hogy azon ritka emberek közé tartozom, akiken nem nagyon látszódik az évek múlása!

6. Miként változott ekkor a szépségápolásod?

  • Nem változott semmiben sem a szépségápolásom!

7. Milyen krémeket használsz? Hogyan találtál rá? Milyen sűrűn váltasz termékcsaládot?

  • Én az arcomra már régóta csak a körömvirágzsírt használom! Tusolás után meg csak a Dove testápolót. Nem szoktam váltogatni, mert ezek nekem nagyon bevált dolgok lettek!

8. Készítesz házilag maszkot vagy krémet?

  • Soha nem szoktam házilag készíteni ilyen dolgokat!

9. Sokat sminkelsz? Lemosod este?

  • A sminkelés nálam nagyon egyszerű - csak szempillafestéket és szemceruzát használok. Ezen kívül semmi mást. Szolídan festek. Nem szeretem a túl kihívó festéket. Természetesen este le szoktam mosni!

10. Mikor érzed magad szépnek?

  • Hát, hogy őszinte legyek, erre a kérdésre nemigazán tudok válaszolni. De talán olyankor, amikor kiöltözök és kicsit több festéket viszek fel az arcomra!

11. Mit teszel meg a testedért? Változott az alakod? Mennyit sportolsz?

  • Semmi különöset nem teszek! Az alakom szinte semmit sem változott. Sportolni nem járok, mert a munkám olyan, mintha sportolnék!

12. Testápolót, testradírt használsz?

  • Egyedül csakis testápolót használok.

13. Masszőrhöz szoktál járni?

  • Hát sajnos azt kell mondanom, hogy még otthon, a szülőfalumban jártam havi szinten masszőrhöz, ami nagyon jó volt! De sajnos most az időm nem engedi, mert szinte egész nap dolgozom, beleértve a hétvégét is! Amikor meg szabad a hétvégém, akkor meg utazunk!

14. Hajadat hogyan ápolod - esetleg van valami házi praktikád? Milyen sűrűn jársz fodrászhoz?

  • A hajam semmi különösebb ápolást nem igényel. Sampon, balzsam! Fodrászhoz félévente járok és a végéből vágatok.

15. Negyven felett változott a ruhatárad?

  • A ruhatáram nem változott semmit. Én ugyanúgy a sportos ruhákat szeretem és azokat is hordom - póló, farmer, sportcipő! Természetesen ez alkalomtól függ!

16. Táplálkozásban milyen elvet követsz?

  • Hát... őszinte lszek. Nálam a táplálkozás az minden. ami szem-szájnak ingere! Nincs gondom a kilókkal, mert nagyon sokat mozgok és így ehetek bármit, mert nem rakódik a zsír rám!

17. Mi a véleményed a szépészeti beavatkozákról?

  • Rossz véleményem nincs a szépészeti beavatkozásokról! Mivel vannak olyan hölgyek, akik szépek szeretnének lenni, de a természeti adottságuk nem engedi, ehhez a beavatkozáshoz folyamodnak. Ezt én nem ítélem el, mert minden nőnek jogában áll szépnek lenni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése