2016. szeptember 20., kedd

Katalin, 42






1. Ma reggel mi volt a szépségrituáléd?

  • Zuhanyzás, szájápolás, mosdás, kamillateás arclemosás
  • Sminkelés: alapozó, egy pici korrektor a szemhéj alá, szemceruza, szemhéjfesték, vízálló szempillaspirál, barack színű rúzs, barack színű arcpír.

2. Napközben frissíted valahogy az arcod?

  • Igen, munka után azonnal lemosom a sminkem és nappali krémet  teszek az arcomra.

3. Miből áll az esti szépségrituáléd?

  • Zuhanyzás (utána testápolót használok), szájápolás, mosdás, éjszakai arckrém, kézkrémmel minden este bekenem a kezeim, illetve a lábkrém is kihagyhatatlan.

4. Jársz kozmetikába? Milyen sűrűn és milyen kezelést veszel igénybe? Luxuskezelésekre jársz?

  • Nem járok!

5. Mikor vetted először észre, hogy múlnak az évek és valamit tenni kell a bőrödért, az alakodért? Megviselt?

  • Kb. 5 éve. Nem volt mindegy észrevenni az első jeleket, de azóta is igyekszem nap, mint nap tenni valamit a külsőmért.

6. Miként változott ekkor a szépségápolásod?

  • Koromnak és bőrömnek megfelelő krémeket és sminkeket vásároltam, amik jobban elfedik az évek számát és fiatalos arc látványát nyújtják. Nekem az arcom a legfontosabb magamon, azt szeretem a legjobban.

7. Milyen krémeket használsz? Hogyan találtál rá? Milyen sűrűn váltasz termékcsaládot?

  • Az Oriflame termékeit használom évek óta. Kicsit nehezen válok meg azoktól a termékektől , amelyeket a legmegfelelőbbnek találok, ezért csak kíváncsiságból próbálok ki más fajtákat.

8. Készítesz házilag maszkot vagy krémet?

  • Nem!

9. Sokat sminkelsz? Lemosod este?

  • Sokat! Szeretem a sminket, de a bőrömet is, ezért este mindig lemosom!

10. Mikor érzed magad szépnek?

  • Fontos, hogy az ember jóban legyen önmagával, ezért én megpróbálom minden nap egy kicsit szeretni magam és szépnek látni magam. Szerintem a szépség nem csak a külső megjelenést, márkás ruházatot vagy a sminket jelent, hanem a test külső és belső harmóniáját egyaránt.

11.Mit teszel meg a testedért? Változott az alakod? Mennyit sportolsz?

  • Nem sokat teszek a testemért. Változott az alakom, nagyon lefogytam, nem szándékosan. Mások dícsérnek, hogy nagyon fiatalos vagyok, de én érzem, hogy egy picit híznom kell. Sajnos nem sportolok.

12. Testápolót, testradírt használsz?

  • Igen, használok!

13. Masszőrhöz szoktál járni?

  • Nem szoktam járni!

14. Hajadat hogyan ápolod - esetleg van valami házi praktikád? Milyen sűrűn jársz fodrászhoz?

  • Gyári készítésű hajpakolásokat használok minden mosás alkalmával. Nem járok sűrűn fodrászhoz, csak jeles alkalmakkor. Mivel megtanultam hajat vágni és festeni, megoldom magamnak odahaza. Így legalább olyan lesz, amilyet én szeretnék. Ha meg mégsem, akkor legalább nem bosszankodhatok másra, csak önmagamra! :)

15. Negyven felett változott a ruhatárad?

  • Igen! Rövidítettem a szoknyáimon!

16. Táplálkozásban milyen elvet követsz?

  • Próbálok minél egészságesebben étkezni - sok zöldség, gyümölcs... de a csokit is nagyon szeretem, ami most nem nagy baj, mert hízni szeretnék!

17. Mi a véleményed a szépészeti beavatkozákról?

  • Jelen pillanatban úgy érzem nem szeretnék semmi ilyesmit végeztetni magamon és pénzem sem lenne rá. Ha lenne, akkor is ezt a megoldást tenném az utolsó helyre. Szerintem a természetesség a legszebb, bármelyik életszakaszban. De nem ítélek senkit, aki nem ért egyet velem, vagy aki ilyen beavatkozásokra igényt tart. Emberek vagyunk, de mégis különbözünk sok mindenben és szerintem az egészben éppen ez a csodálatos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése